Orman yangınına kovalı müdahale! Mahallelinin desteğiyle söndü

Ateş, Şirintepe bölgesindeki ormanlık bölgede Izmit Bölgesi. Muhtemelen, elektrik kablolarının kıvılcımından sonra, ormanda yangın çıktı. Durumu fark ederek, mahalle 112 acil durum çağrısı bildirdi. Bu dönemde mahalle, kovalar ve ateş tüpü alevlere müdahale etti.

Vatandaşların müdahalesi yangının büyümesini ve yayılmasını engelledi, alevler itfaiyecilerden yok oldu. Bir soruşturma başlatıldı.

Ormanın ateşine müdahaleden kaçının! Mahalle 2'nin desteğiyle çıktı

(İHA)

İlgilenebilirsin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

jojobet giriş jojobet betkom spinco spinco giriş jojobet jojobet giriş meritking meritking giriş meritking